Nemuzu zjistit pricinu nepripojeni Filezilly server na svoji IP adresu

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Čtvrtek Září 8 20:08:03 CEST 2005

Při pokusu o připojení na ftpko by se mělo kerio automaticky ozvat s hláškou
něco jako (somebody from xxx.xxx.xxx.xxx wants to connect to port 21 owned
by filezilla). Za xxxxxxxxx dosaďte svou ip.
Pokud nic takového nehlásí tak je pravděpodobně port zakázán na adsl modemu
(bohužel tento typ neznám).
AJeště jedna věc, adresa, která má za sebou něco jako .net nebo www neni
adresa ip, ta nic takového za sebou nemá.
Zkuste se podivat např. na
www.whatismyip.com
Tam vám někde skoro na začátku stránky okna řekne. Your ip is: a vypíše vaši
ip.
Ip adresa vypadá např. takhle:
85.70.69.250
Pokud si chcete zaregistrovat´doménu jako ftp.msuchy.cz, budete muset zvolit
pravděpodobně nějaký placený hosting, nebo zaregistrovat doménu např.
ftp://msuchy.serveftp.com, ftp://msuchy.no-ip.com a tak na serveru
www.no-ip.com.

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 08, 2005 7:50 PM
Subject: Nemuzu zjistit pricinu nepripojeni Filezilly server na svoji IP
adresu

Ahoj fandové. Stále se mi nedaří připojit Filezillu server na svoji IP
adresu. Zkoušel jsem do prohlížeče napsat ftp://moje IP adresa, ale ukázalo
se chyba složky FTP, Windows se nemůže připojit na server a mám
zkontrolovat, jestli mám oprávnění tuto složku otvírat. Zadal jsem tam IP
adresu zjištěnou na jedné webové stránce. V konfiguraci Keria jsem u spojení
našel ještě jednu IP adresu, která taky byla z číselných hodnot. Myslím, že
to taky byla IP adresa pro připojení k internetu, protože za dvojtečkou bylo
net a www. Tu jsem taky zkoušel otevřít jako FTP stránku, ale stejná chyba,
jako u první, takže se mi stále daří s Filezillou serverem připojit jen na
127.0.0.1. Můžete mi poradit ještě nějaké řešení? Kde vůbec můžu zjistit,
jestli je port 21 povolen? Nenašel jsem to ani v konfiguraci Kerio. Nevíte,
jestli modem WELLASU8000-firma Asus má v sobě integrovaný Firewall? Tento
modem používám k připojování. Je to modem, který se připojuje pouze k
počítači a ne ještě do sítě. Ještě bych měl jeden dotaz. Jak si můžu někde
nastavit adresu svého FTP serveru vytvořeného přes Filezillu, např.
ftp.msuchy.cz? Za rady děkuji, zdraví Michal.