Re[8]: formát pcx

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Září 8 05:43:51 CEST 2005

Ale ano, nic nenamítám, jen to, že nezáleží na tom, v kterém programu
si dáte acquire, jestli v freewaru, nebo v Photoshopu. vždycky se Vám
budou data ládovat do čisté bitmapy, pak už jen záleží na dalším
zpracování z hlediska ukládání do Vámi zvoleného formátu, nebo jde o
podsunutí podkladu pro další zpracování speciálním algoritmem tak,
abyste docílil Vámi požadovaného výstupu. A Irfan View splňuje
požadavky, které Jožka potřebuje. Je k němu i Čeština. Závěrem jen
napíšu něco, co se nebude moc lidem líbit. Když už máte mašiny od sto
tisíc výše, naučte se s nimi pracovat. Jsou kurzy, rekondice, vedu
maildisk pod Zorou u SONS a někdy se nestačím divit, jak je možné, že
někdo třeba ani neumí používat tak základní věci, jako je vyhledávání
na Google. Mirek Vít