Re[6]: formát pcx

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Září 8 02:06:27 CEST 2005

Zdravím, to tedy ale opět mění situaci. Pokud potřebuje pan Jožka
uchovávat skeny pro další zpracování, stačilo by mu, pokud se nemýlím,
používat jakýkoliv software, který využívá rozhraní Twain jeho skeneru
s patřičnýn nastavením hloubky barev a rozlišení. Opravdu je jedno, v
čem to naskenuje, důležité je, do jakého formátu a s jakými parametry
sken uloží. K tomu mu může posloužit IrfanView stejně, jako MS
aplikace, nebo třeba namátkou Macromedia Fireworks, Adobe Photoshop a
další již velmi drahé a profesionální nástroje. Mirek Vít