Re[4]: formát pcx

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Září 8 01:59:54 CEST 2005

Dobré ráno,

podklady pro zpracování OCR bych moc nekomprimoval, stejně se pak
smažou. Jedna strana A4 versus 1MB není moc dobrá kvalita, spíše dosti
mizerná a orientační. To koresponduje s horší kvalitou než 100 DPI
nebo ve srovnání s digitálními fotoaparáty někde okolo 0,1MPX, takové
věci se ani nevyrábí a neprodávají. Zkoušel jsem se svým digitálem co
má 7 megapixel v režimu macro ofotit pokusně papírový dokument. Pak
jsem ten jpg dal FineReaderu. Poradil si s ním pouze částečně. Takže
asi tak. Mirek Vít