Filezilla server se nemuze pripojit

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Září 7 16:39:40 CEST 2005

Zdravím, s ADSL lze ftp používat v pohodě, zkuste zadat do exploreru
ftp://vaseip
pokud nemáte žádné jméno a heslo, pokud ho máte zadejte
ftp://jmeno:heslo@ip
Pokud to neprojde tak zkontrolujte jestli nemusíte povolovat port 21 na
firewallu jestli nějaký máte nainstalovaný (doporučuji Kerio).
Pokud ani to nezabere, zkontrolujte, zda nemáte v adsl modemu integrovaný
firewall, na kterém musíte také uvolnit port 21 (jdná se napr. o modem
alcatel speed  510).

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, September 07, 2005 3:40 PM
Subject: Filezilla server se nemuze pripojit

Ahoj fandové. Na jedné stránce jsem si našel IP adresu svého připojení na
internet, které používám. Je to připojení ADSL a ve jméně počítače je
nakonci broadband2.iol.cz. IP adresu jsem zadal do řádku pro adresu při
připojování na server, ale Filezilla server se nemůže připojit. Ukazujeto
tam, že se nelze připojit v Angličtině a pod tím opakování za 5 sekund a
pořád to nejde. Na standartní adresu 127.0.0.1 se připojím bez problémů.
Nevíte, kde může být chyba. Napište mi, jestli vůbec můžu používat ftp
server s ADSL připojením. Zdraví Michal.