Pauzy v Neru

P. Partyka partyka na mujbox.cz
Středa Září 7 13:29:33 CEST 2005

Vážení, mám několik wav souborů zvukových a ty chci dát na cd tak, aby to
bylo jako hudební cd. Normálně wav soubor končí bez problémů, malá pauza.
Jenže v připravené kompilaci pro vypalování přes Nero se tento wav soubor či
soubory najednou tváří, že za muzikou následuje ještě velká plocha ticha a
pak teprve pokračuje další. Podotýkám, že ve vlastnostech jsem pauzu před
druhou a další stopou změnil na 0, a stejně tohle nepomohlo, naopak se mi
jeví jako kdyby  Nero kompilace zadala těmto souborům nějakou délku bez
ohledu na to jestli tam muzika je nebo ne.
Má s tímhle někdo z vás zkušenosti čím by to mohlo být, jedná se o verzi
Nero 6, zdraví a děkuje

P.Partyka, tel.608-100-608, mail PARTYKA na MUJBOX.CZ