Pristup na svuj FTP server

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Úterý Září 6 23:01:39 CEST 2005

Zdar, filezillu používám a uznávám, je super.
Kde si nastavoval jakou ip adresu? Při instalaci hlásí akorát, jestli je
vaše ip 127.0.0.1, což je protože je to localhost tak dejte ok. To klidně
můžeš udělat, v hlavním okně někde v dolejší části bys měl vidět connected.
Pro přístup na ftpko z webu bude možný využívat buď tvojí veřejnou ip, což
neni 127.0.0.1, ale jiná, kterou uvidíš ve vlastnostech síťový karty na
kartě podpora, nebo si zaregistruj virtuální doménu na www.no-ip.com.

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 06, 2005 8:52 PM
Subject: Pristup na svuj FTP server

Ahoj fandové. Chci si udělat na svém počítači FTP server a potřebuju poradit
s jednou věcí. Přes Filezillu server jsem si vytvořil uživatele, v nastavení
jsem zadal IP adresu a nastavil složku, ve které jsou soubory ke stahování.
Samozřejně mám i Filezillu klient. Co mám ještě udělat, abych mohl
přistupovat na své ftp z internetu a kde můžu zjistit přes Filezillu
případně ještě vytvořit adresu na moje ftp? Na internetu jsem si přečetl, že
je Filezilla dobrá a na Živě ji hodně doporučují. Výhodou je, že se taky dá
ve Filezille serveru nastavit při přidání složky, které atributy chci, takže
mi uživatelé, kteří by se připojili na moje ftp, můžou přidávat i soubory,
pokud to povolím. Jinak mé zkušenosti s Filezillou klientem jsou velmi dobré
a taky ho doporučuju. Zdraví Michal.