abi network

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Září 6 08:48:40 CEST 2005

   Vážený pán Žídek!

  Ďakujem za výborný typ. Na serveri studna som našiel utilitku Startup
organizer, ktorá umožňuje spravovať programy v startup a navyše ak
rezidentne beží na pozadí tak užívateľa informuje vždy, keď sa nejaký
program pokúša nasáčkovať do startup. Pomocou tohto programu som našiel a
odstránil zo startup trojskeho koňa. Po reštarte sa teda už programček
nespustil a antivirus hneď našiel trojskeho koňa a zlikvidoval ho. Zrejme
bol antivirák bezmocný, kým trojan bežal, pretože antivirové kontroly boli v
poriadku. No a zdá sa byť všetko OK.
  Ešte raz ďakujem, naozaj sa mi nechcelo celý počítač reinštalovať.

     S pozdravom

       Štefan Kiss

----- Original Message -----
From: "Milan Zidek" <mz_konference na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, September 05, 2005 6:24 PM
Subject: Re: abi network

Dne po 5. září 2005 06:38 Štefan Kiss napsal(a):
>    Ahojte!
>
>   Urobil som kontrolu systému cez Adavare a pomocou neho odstránil asi
> 560 objektov a 60 hodnôt v registroch. Ale po štarte systému sa 20
> objektov stále znova obnoví, pričom obnova systému je vypnutá.
doporučuju užitečnou utilitku StartUP nevim přesně kde stáhnout, ale stačí
zagooglovat). Má podobnou funkci jako msconfig. Zobrazuje klíče Run, Run
once, Po spuštění..., umožňuje deaktivovat (či smazat) případně zjistit
JAK7 soubor je vlastně volán.

> Keď som sa
> pozrel do msconfig na kartu po spustení, skutočne sa tam objavila položka
> abi news, ktorá tam predtým nebola.
A předpokládám, že po smazání je tam potom ZASE...

> Poradí mi niekto ako zvládnuť túto situáciu?
No podobnou situaci jsem řešil nedávno u známých - bylo tam TOLIK podobné
havěti, že jsem nakonec PC reinstlaloval a ZABEZPEČIL.

> Resp ako sa v Win XP dostanem do núdzového režimu?
Nouzový režim - Recovery console (konzole pro zotavení). No tak to bych moc
nekoukavému nedoporučoval :-/

Dostane se do ni pomocí instalačního CD.

Milanz

--
Milan Žídek
ICQ #145427861