Nahravani primo ze zvukoveho zdroje

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Září 5 18:40:21 CEST 2005

Ahoj fandové. Neexistuje nějaký program, který by umožnil nahrávat přímo ze
zvukového zdroje, např. vysílání rádia? Myslím tím nahrávání bez použití
mikrofonu, takže se bude nahrávat jen čistý zvuk-podobný způsob, když se
nahrává v magnetofonu z CD na kazetu, kde se mikrofon, pokud je vůbec
nepoužívá. Někdo mi říkal, že se to údajně dalo nějak nastavit v ovládání
hlasitosti normálně ve Windows. Buď mi napište typ na nějaký program nebo
jak by se to dalo nastavit ve Windows. Vím, že se mi jednou nějak stalo, že
jsem chtěl nahrávat něco, ale nebyla slyšet nahrávka přes mikrofon, ale jen
čistě hlasový výstup, takže se zvuk nahrával přímo ze zvukového zdroje do
paměti a nešel přes mikrofon. Zdraví Michal.