abi network

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Září 5 11:57:49 CEST 2005

Zdravím,
pane jo, to byla nadílka:-).
Pokud jde o nouzový režim, to bohužel nevím, ixpéčka tu nemám a sám jsem to ještě nikdy nepotřeboval, ale zkuste mrknout do rejstříku nápovědy. U Millenií se to spouští tak, že se dá restart a potom se musí přidržet buď klávesa Control, u některých mašin to může být prý i klávesa F8 a pak zvolit volbu nouzový režim nebo tak, to snad poradí zkušenější.
Musíte ale počítat s tím, že nepojedou odečítače, takže budete buď muset postupovat po paměti, nebo s někým koukavým. Možná bych také vlezl do registrů, do vyhledávání zadal AbiNetwork či podobný řetězec a vymazal vše, co to najde, ale tam opatrně.
Šťastné odvšivení mašinky přeje Martin (smích).
  ----- Original Message -----
  From: Štefan Kiss
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Monday, September 05, 2005 6:38 AM
  Subject: Re: abi network

     Ahojte!

    Urobil som kontrolu systému cez Adavare a pomocou neho odstránil asi 560 objektov a 60 hodnôt v registroch. Ale po štarte systému sa 20 objektov stále znova obnoví, pričom obnova systému je vypnutá. Keď som sa pozrel do msconfig na kartu po spustení, skutočne sa tam objavila položka abi news, ktorá tam predtým nebola. Poradí mi niekto ako zvládnuť túto situáciu? Resp ako sa v Win XP dostanem do núdzového režimu?

      S vďakou

        Števo