Zalohovanie dat

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Září 5 09:42:51 CEST 2005

Ahoj Peťo
Nuž je to zaujímavý produkt, ale kto mi zaručí, že od momentu inštalácie
nepoputujú všetky moje dáta z počítača on-line na server Microsoftu?
Porovnanie a duplikácia dát sa dá predsa robiť aj Total commanderom, či iným
produktom.
Radšej si to robím ručne, ako zveriť všetko nejakému software aj ked od
renomovaného gigantu...

From: "Peter Gombarik" <msp na chello.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, September 05, 2005 8:58 AM
Subject: Zalohovanie dat

Zdravím fandovia,

Pred nedávnom som sa tu zháňal po software, ktorý spraví zálohovanie dát
napríklad medzi USB klúčom a počítačom, alebo dvoma notebookmi. No a konečne
som našiel riešenie. NO zatial nemám vyskúšané, ako funguje program s
odčítačmi, ale ako nápad sa mi to javí celkom dobrý. Tak ak chcete, tak
skúšajte.
P.
http://pocitace.sme.sk/clanok.asp?rub=pocit_soft&cl=2365896&sprid=14618

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk