Cim se lisi placena verze AVG7 od AVG7 free pro domaci uzivani

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Sobota Září 3 08:34:30 CEST 2005

Ano, pan Jungmann má pravdu. Já sám jsem rovněž používal AVG, resp. jeho
free verzi několik měsíců a nikdy se mi nestalo, že by aktualizace nebyla
dostupná. Ale pravda je, že pokud opravdu chcete svůj počítač co nejvíce
zabezpečit a zabránit tak proniknutí virů, NOD32 se mi v současné době jeví
jako nejshůdnější řešení.
A pokud je pro Tebe Miloši zakoupení plné licence NOD32 finančně náročné,
lze to také vyřešit tak, že si z příslušné webové stránky stahneš zkušební
verzi shora uvedeného antiviru, nainstaluješ ji do počítače a pravidelně
aktualizuješ. Jedná se v podstatě o stejný prokukt jako je tomu u
autorizované verze, až na to, že délka její platnosti je omezena na dobu 30
dní. To tedy znamená, že po tuto dobu je program zcela funkční. Pak je třeba
jej z počítače odinstalovat a znovu nainstalovat. Než jsem si zakoupil
licenci, prováděl jsem toto zhruba třikrát, přičemž celá akce mi zabrala
zhruba 10 minut. Vím, že to není zrovna moudrá rada, ale pro někoho, kdo je
nucen se občas uskromnit, by to snad tak špatná rada být nemusela, co
myslíš, Miloši? A poud jde o tu zmíněnou zkušební, 30-denní verzi NOD32, lze
ji nalézt na webových stránkách firmy Eset. Pozor! Při stahování je třeba si
uvědomit, jaký ve svém počítači používáš operační systém.
S přátelským pozdravem
Bohouš