další česká rádia

Radka Houšková radka.houskova na tiscali.cz
Sobota Září 3 10:35:09 CEST 2005

Milý přátelé. Nedávno jsem našla podle mě   dobrý odkaz kde je spoustu
zajímavých radio a tv stanic a proto ho zasílám i do fandy. Napadlo mě, že
by bylo skvělé přidat do té databáze serfmusicu ty stanice které jsou zde a
v něm chybí. Tak by bylo vše pohromadě v jednom dobrém programu. Jenže já
osobně na to nemám čas, ale kdyby se někdo takový komu by se do této práce
chtělo našel, tak by to určitě hodně lidí uvítalo.
S pozdravem
Radka
Zpráva bude odeslána s následujícími přílohami:
            Odkaz: http://www.tvinfo.cz/live/radio/m/europe

Poznámka: Jako ochranu proti počítačovým virům mohou některé programy
zabraňovat odesílání nebo přijímání některých typů příloh. Informace o
způsobu zpracování příloh ve vašem počítači zjistíte v nabídce nastavení
zabezpečení.