[4] Zmena pisma

Antal nukab na nextra.sk
Pátek Září 2 01:45:30 CEST 2005

Tak, podarilo sa.

Nebolo ani potrebné meniť veľkosť písma. Dal som si to urobiť myšou a
bol som prekvapený, koľko miesta som pre stĺpce získal a to nie len v OE
ale aj v ostatných priečinkoch.

Ďakujem všetkým, ktorí mi aspoň nejakou radou pomohli.

Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 19. august 2005 9:30
Predmet: RE: [3] Zmena pisma

Dobrý den,
aha, možná by mohlo být řešením - kromě změny rozlišení obrazovky na
větší,
kdy by se zmenšilo veškeré písmo na obrazovce (postup tu tuším už uváděl
Michal Bláha), tak je možné posunout myší hranice oddělující strom
složek,
od zpráv napravo. Kousek by to snad ještě šlo. Z klávesnice se to možná
udělat nedá, ale co třeba JAWSovským kurzorem? Miloš

Windows98.