Odkaz na video

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Září 2 19:06:18 CEST 2005

Hezký den, je to jednoduché. Na odkaz dáte Vlastnosti a zkopírujete si
odkaz, dostanete například toto:
http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=34135
Tento krok můžete vynechat, viz. níže.

Na odkaz kliknete a spustí se video. Na videookno dáte pravé tlačítko
myši a vyberete Properties. Tam se již dostanete u položky Location
přímo k adrese playlistu, příklad:
http://www.nova.cz/tvarchiv/video/playlist/playlist.wvx?video=33655,34135

Odkaz si zkopírujete do schránky a dosadíte ho do kostry html
dokumentu, který si vytvoříte, například takto:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<head>
<title>Moje berlička pro tahání playlistů</title>
</head>

<a
href="http://www.nova.cz/tvarchiv/video/playlist/playlist.wvx?video=33655,34135">Stáhnout playlist na disk</a>

html soubor si otevřete v prohlížeči a na odkaz "Stáhnout playlist na
disk" aplikujete Uložit cíl jako. Získáte soubor playlist.wvx, zde je
jeho výpis:

<asx version="3.0">
<entry>
<ref href="mms://mms.media.mediacapitol.com/120/reklama/BB01-33655.wmv" />
</entry>

<entry>
<ref href="mms://mms.media2.mediacapitol.com/120/nova/2005/TNOVINY/2005-09-01_TNOVINY_03_Brutalni_vrazda_.wmv" />
</entry>
</asx>

Vás bude pravděpodobně zajímat toto:
mms://mms.media2.mediacapitol.com/120/nova/2005/TNOVINY/2005-09-01_TNOVINY_03_Brutalni_vrazda_.wmv

Protože je to ale streamované video, i když na něj máte už přýmý
odkaz, nestáhnete ho běžnou cestou. Na to si musíte pořídit speciální
program, který umí streamy ukládat jako server. Abych neporušil
pravidla konference, nebudu zde další záležitosti popisovat, můžu jen
popřát hodně štěstí. Mirek Vít

--
Mirek Vít
Skype: maildisk-line