Odkaz na video

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Září 2 18:14:55 CEST 2005

Ahoj fandové. Chtěl jsem si uložit nějaké streamované vydeo z TV Novy, ale
mám jeden problém. Postup jsem si už přečetl v mailu, který tady byl někdy v
únoru. Když jsem si najel v tv archivu Nova třeba na nějakou zprávu v
televizních novinách, dal jsem kontextové menu a uložit cíl jako. Soubor
jsem uložil pod názvem Playlist.wvx a otevřel ho v poznámkovém bloku. Tam
údajně má být v Href název video souboru.wmv, ale já jsem tam nic takového
nenašel. Zkusil jsem video spustit normálně enterem na odkazu zprávy a potom
postup zopakovat, ale stejný výsledek. Nevíte, jak bych měl postupovat?
Video jsem přehrával normálně přes Internet explorer.