Omluva doplnění k OE a heslům

Miroslav Lacina lacina na braillnet.cz
Pátek Září 2 14:40:59 CEST 2005

Blbost na druhou! Chtěl bych vysvětlit?
Jak Můžou na jednom účtu/mailu existovat dvě hesla?
Když jsem, co níže popisuju proved. Nicto nestáhlo ani neodeslalo.
Byl jsem moc rád, že jsem napřed zálohoval, než jsem s tím začal hýbat!
Moc se omlouvám...
***

*Zdravím.
Blbost kterou mi dnes vysvětlil pracovník centra. Stydímse!!!
Účty/Vlastnosti/Servery... doťukat tam heslo.
Míra
***
    Dobrý den,
ještě posílám nezbytné doplnění. Při odesílání a příjmu pošty se má identita
neustále ptá na heslo při příjmu, ačkoli přímo odesílá přes správné číslo.
Jak
je to možné?
Mámina identita se stejnými servery si hesla pamatuje a odesílá i přijímá
dobře.
S díkem Vašek
Václav Josef Toul
e-mail: vasek.toul na seznam.cz