Winamp a jeden kanál?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Září 1 20:20:02 CEST 2005

Dobry den vsichni,
                  omylem jsem si vcera prenastavil winamp 5.6 tak, ze
                  mi hralo jen prave ucho a myslel jsem si, ze mam
                  znicena sluchatka, ale logika toho, ze by mi hlasak
                  mluvil do obou a winamp hral do jednoho mi nesedela.
                  Dnes mi to Mirek pomohl odnastavit, protoze to je
                  pry graficke. Nevite pro to nejakou klavesovou
                  zkratku? Nevim jak se ta funkce ale jmenuje.
                                                                pozdravem a diky
                                                                                   Marek Durila