Re: Je to jenom chyba u dané stanice nebo jsou potreba kodeky?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Září 1 13:36:29 CEST 2005

Ahoj,
moc se omlouvám, že píši výtku do konference, ale chtěl bych poprosit
Michala Suchého, aby už konečně přestal otravovat svými naprosto
nekonkrétními dotazy a trochu se snažil sám.
V tomto mailu neocitoval ani hlášku, která se objevuje, vůbec nic, kdo to má
k čertu číst a obtěžovat se s tím!
Martin.
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 01, 2005 1:31 PM
Subject: Je to jenom chyba u dané stanice nebo jsou potreba kodeky?

Ahoj fandové. Všiml jsem si v programu Surfmusik, že u některých rádií nebo
televizí se po odkliknutí objeví nějaká anglická hláška Realplayeru, že se
nemůže daná stanice přehrávat nebo něco takového. Alespoň myslím, že to
používá Real player. Nevíte, jestli je to chyba na serveru, z kterého se
dané rádio nebo televize přehrává nebo mi chybí nějaké kodeky? Jedinou sadu
kodeků, kterou mám je poslední verze Codecpacku. Neměl bych si nainstalovat
ještě nějaké další kodeky nebo mi úplně stačí tato sada? Používám Windows XP
Home Edition. Zdraví Michal.