Je to jenom chyba u dané stanice nebo jsou potreba kodeky?

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Září 1 13:31:45 CEST 2005

Ahoj fandové. Všiml jsem si v programu Surfmusik, že u některých rádií nebo
televizí se po odkliknutí objeví nějaká anglická hláška Realplayeru, že se
nemůže daná stanice přehrávat nebo něco takového. Alespoň myslím, že to
používá Real player. Nevíte, jestli je to chyba na serveru, z kterého se
dané rádio nebo televize přehrává nebo mi chybí nějaké kodeky? Jedinou sadu
kodeků, kterou mám je poslední verze Codecpacku. Neměl bych si nainstalovat
ještě nějaké další kodeky nebo mi úplně stačí tato sada? Používám Windows XP
Home Edition. Zdraví Michal.