Bezdratove klavesnice a mysi?.

Milan Bartoš m.bars na seznam.cz
Středa Září 28 19:48:11 CEST 2005

    Dobrý den,

    vůbec nejste v říši snů, protože všechna uvedená zařízení běžně koupíte.
Sluchátka dokonce i se zabudovaným mikrofonem. Můžete tedy ze zahrady i
komunikovat např. po Skype.

    M. Bartoš

----- Original Message -----
From: "Miroslav Lacina" <lacina na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, September 28, 2005 3:00 PM
Subject: Re: Bezdratove klavesnice a mysi?.

*S tou zahradou mi začíná pracovat fantazie.
Ještě ke klávesnici stejným spůsobem sluchátka. Skříň ať si stojí kde chce.
já si můžu dělat něco na lavičce venku.

A v ten moment, už nejsem daleko od obsluhy, kdejakých ?matů.
Asi fantazíruju moc?
Míra.
***
Zdravím,
již asi 3 roky používám deně bezdrátovou klávesnici Samsung, která
má za sebou asi 100mb uhozů a alkalické baterie měním skoro pravidelně
po půl roce. No měním, dám je ještě na hodinku dobít a pak ještě měsíc
většinou vydrží a pak je vyhodím. A v myši? Tak tam jsem je ještě
neměnil a důvod
je prostý ač je stále v pohotovosti je to set za 460,- kč takže je jen
obyčejná kuličková, proto na rozdíl od optických nemá prakticky žádný
klidový odběr. A ty optické mrchy pokud nemají vypinač skutečně jsou
některé
schopné alkalické baterie do pár měsíců vycucnout, takže jedině v
případě optické s dobíjecím držáčkem. jinak bezdrátovky mohu jen
doporučit. Zvlášť pro nás, když nemusíme sedět u monitoru je to supr.
Měl jsem také obavu,že ty levnější na 27 Mghzz nebudou nic moc, ale
žádný problém, mívají přes 200 možností frekvencí, u Logitechu dosah v
pohodě až na zahradu, takže bluetouch a ani ty na 2,4 Ghz nejsou
nutné. Pozor ale na neznačkové, tam  to může být problematičtější.
Pepa

Dobré odpoledne.
Mám si to chuť k Vánocům pořídit.
Máte někdo zkušenosti?