grafická karta

J.Podstrelený podstreleny na stonline.sk
Neděle Září 25 15:27:22 CEST 2005

Hľadám niekoho šikovného kto by mi vedel poradiť. Mám problém z grafickou
kartou
Konkrétne: kúpil som kartu ATI ktorá podporuje AGP zrýchlenie 8x a moja
doska umo´žňuje zrýchlenie len 2x čiže mi mi v ovládači grafickej karti
povolí nastaviť len 2x.
Ale keď dám AGP 2x pri hrách mi počítač mrzne takže musím AGP uplne vypnúť a
tým pádom mi je táto karta skoro nanič je pomalá. Dá sa s tým´ niečo robiť?
Možno keby som dal lepší ovládač na základnú dosku alebo niečo iné moc sa v
tom nevyznám.
Ak mi niekto´vie poradiť tak napíšte. Ďakujem a čakám.
Jano