Re: Dá se ledacos, když víte, kam se obrátit

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Neděle Září 25 10:22:43 CEST 2005

Ahoj vsichni! Jen par upresneni, neni mi 29 :-) a vsechny veci se mi
nevratili za 3000, holt kazdy reporter se bohuzel utne. Je videt prace
na rychlo. Jen budte vy ostatni opatrnejsi a neverte vetsinou lidem,
jsou to .....!
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz