Firmy a jejich servis

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Září 25 01:57:40 CEST 2005

Zdravím, chtěl bych touto cestou moc poděkovat firmě Galop, za
operativní řešení mého problému se shořelou základní deskou a několika
komponent. Je tomu právě sedm dní, co se moje nejmilejší v podobě
základní desky, rozhodla odejít do hardwarového nebe. Sloužila velmi
dobře a odevzdaně. Sdílela se mnou celé tři roky a pár měsíců všechny
moje pracovní, ale i ty nejtajnější věci. Její paměti, které přežily a
fungují, mám schovány, bohužel nemůžou být již použity v jiné základní
desce. Jsou to 800 MHz RIMMy. Děkuji Michalovi Jungmannovi, Markovi
Houškovi a Richardovi Tůmovi, za promptní pozáruční servis. Během 72
hodin bylo vše vyřízené k mojí úplné spokojenosti, mám nový moderní a
výkonný hardware a cena byla velmi rozumná. A jaké Vy máte zkušenosti
s takovými havárkami, když se bez počítače prostě nemůžete obejít,
pokud pracujete zdomova tak, jako já? Mám dvě zaměstnání, která jsou
na funkčnosti počítače závislá. Mirek Vít