Re: Dotaz ohledně rozhraní ms.sapi 5.1

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Pátek Září 23 15:04:22 CEST 2005

Děkuji za radu, vyzkouším, snad to bude fungovat.
Bohouš

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, September 23, 2005 9:52 AM
Subject: Re: Dotaz ohledně rozhraní ms.sapi 5.1

Dobré odpoledne,

uvedené chybové hlášení je zcestné, problém je někde jinde. Přidejte do
souboru AUTOEXEC.BAT na konec řádku PATH cestu ke složce, kam se ten balík
převodních souborů nainstaloval (obvykle tuším C:\PROGRA~1\TEXT2MP3, ale
raději si to prosím ověřte) a po restartu by měl převod normálně fungovat.

S pozdravem

Michal Jungmann