Dotaz ohledně rozhraní ms.sapi 5.1

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Čtvrtek Září 22 05:08:17 CEST 2005

Milí fandové,
mám následující problém. Nevím, jak mám do svého počítače nainstalovat
rozhraní ms.sapi 5.1, aby mi fungoval ten program na převod textových
souborů do formátu mp3, který před nedávnem vytvořili pan Vít a pan Fenz.
V počítači používám OS Windows 98, Druhé vydání, přičemž zde mám
nainstalovaný jak syntetizátor Hlas od Galopu, tak i Wintalker Voice od
Rosa-Softu, a to konkrétně verzi 1.51, kterou jsem si nedávno upgradoval na
verzi 1.6.
Avšak pokud chci shora uvedeným programem převést text do formátu mp3,
program mi hlásí, že v počítači není pravděpodobně nainstalováno rozhraní
ms.sapi 5.1. Přitom však, pokud pracuji například se screenreadery Jaws či
Windows Eyes, zobrazují ve mi v příslušných nastaveních oba syntetizátory,
tedy jak Hlas, tak i Wintalker Voice.
Nemohl by mi prosím někdo z Vás poradit, jak celou záležitost vyřešit?
Závěrem ještě podotýkám, že oba výše zmíněné syntetizátory mám autorizované.
S přátelským pozdravem a s mnoha díky za případné rady
Bohouš