Vytvoreni Proxy serveru

Peter Vágner peter.v na djmarkus.sk
Čtvrtek Září 22 21:17:59 CEST 2005

Pána, vyzerá to tak za posledné 2 týždne, ako by nám tu rástol nádejný
sieťový inžinier. Ja si myslím, že ak to chcete len na surfovanie a bežne v
domácnosti používané služby na jednom počítači, proxy server si nemusíte
inštalovať. Podľa mojej mienky to na lokálnom počítači ani nemá väčší význam
pokial nechcete používať nejaké služby, ktoré váš provider zakázal, ale to
už by sme smerovali off-topic tejto konferencii, tak radšej pst.

PV

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 22, 2005 8:58 PM
Subject: Vytvoreni Proxy serveru

Ahoj fandové. Prosím někoho zkušeného, kdo se tím zabývá nebo to už někdy
dělal. Když si budu chtít na počítači nastavit svůj Proxy server, přes který
se budu připojovat do internetu, kde můžu získat IP adresu, která bude
adresou serveru a zjistit port, na kterém bude komunikovat? Zkoušel jsem tam
zadat svoji IP adresu a nějaký port, ale nepřipojil se, protože jsem něco
zadal špatně. Zkoušel jsem už hledat nějaký návod přes Google, ale
nepodařilo se mi nic najít. Někde jsem se dočetl, že připojení přes Proxy je
bezpečnější než připojení bez Proxy serveru. Zdraví Michal.