Re[3]: Povolování portů v Kerio personal Firewall?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Září 21 15:34:22 CEST 2005

Zdravím, mám tentýž problém. posta.braillnet mně píše: Open WebMail
ERROR. Když Kerio vypnu, vše je zase v pořádku. Zkouším: V Keriu jít
do položky Síťová bezpečnost, karta Důvěryhodné, tlačítko Přidat.
Popis: posta.braillnet.cz, Adaptér: Libovolný, Typ adresy: IP
adresa/rozsah. Tam zadat rozsah IP adres. Zkusíme to? Mirek Vít