browser opera je uz free

Peter Gombarik msp na chello.sk
Středa Září 21 09:03:51 CEST 2005

Peto, vsetko je fajn, ale funguje tento brouser aj s Jawsom?
P.

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk
-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of gp1
Sent: Wednesday, September 21, 2005 8:12 AM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: browser opera je uz free

Ahoj Fandovia
Dostala sa ku mne zaujímavá informácia:

Pre tých, čo často browsujú po internete a to, co sa dnes stalo, povazujem
za jeden z klucovych momentov v pc-svete na trhu s browsermi. ludia budu mat
oddnes lepsiu moznost volby medzi kvalitnymi browsermi, poskytovanymi
zdarma. oddnes to nie je uz len firefox. . zda sa, ze tu oddnes budu traja
velki hraci, firefox, opera, a internet explorer /tento posledny ma bez
bezpecnostnych zaplat viac dier ako emental, odporucam sa mu vyhybat, este
pred vydanim noveho windows vista ma vyjst ie7/.

na trhu s browsermi sa udiala okrem vydania vynikajuceho a bezpecnostou
opradeneho zdarma browsera firefox http://firefox.czilla.cz/ a jeho
nasledneho raketoveho startu /momentalny podiel asi 10 percent na trhu a
tendencia zvysenia podielu stale rastie/ asi najvacsia vec za poslednych par
rokov.
Browser Opera je od dnes zdarma

browser opera bol a je jednym z najkvalitnejsich a najlepsich browserov,
uvidime, ci veta: ak ti to nejde vo firefoxe, otvor to v krajnom pripade v
exploreri, nebude zniet: otvor to v opere.
a tiez som zvedavy, kto sa v konecnom dosledku stane kralom vo svete
browserov.

tu je clanok k teme:

http://www.dsl.sk/article.php?article=765&title=

browser sa da zadarmo stiahnut na:
http://www.opera.com/

Prajem príjemné prechádzky po internete.

http://www.eset.sk