Re: Dotaz ohledně psaní malých a velkých písmen

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Úterý Září 20 14:29:05 CEST 2005

Díky, Martine, zabralo to.
Bohouš
----- Original Message -----
From: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, September 19, 2005 9:46 PM
Subject: Re: Dotaz ohledně psaní malých a velkých písmen

Zdravím,
já tu mám Windows Millenium, tedy také devítkovou řadu a toto se mi někdy
objeví už po startu systému, také nevím, čím to je.
Zkuste v takovém případě stisknout kombinaci kláves ctrl+CapsLock, Jaws by
měl říci "controll CapsLock Off", tedy že je CapsLock vypnutý a už by se
mělo vše zobrazovat normálně, mně to zabere.
Martin.