Konfigurace Kerio mail server

Milan Bartoš m.bars na seznam.cz
Pondělí Září 19 22:17:01 CEST 2005

Z tohoto popisu nelze usoudit, jestli jste vůbec správce mailserveru. Spíše
bych soudil, že nikoliv a pak se o připojení ani nepokoušejte, protože na to
nemáte právo. Pokud jste si však někam Kerio mailserver nainstaloval,
neptejte se laskavě nás, kam a s jakými přihlašovacími údaji!

    M. Bartoš

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, September 19, 2005 9:21 PM
Subject: Konfigurace Kerio mail server

Ahoj fandové. Potřeboval bych poradit s konfigurací Kerio mail serveru,
respektive s připojením v Administration Console, abych mohl konfigurovat
mail server. Moc jsem z nápovědy nepochopil, jaká se má zadávat doména
počítače, uživatelské jméno a heslo. Zjistil jsem si pracovní skupinu, která
je na mém počítači a podle příkladu v konfiguraci jsem zkusil zadat název
pracovní skupiny.cz, uživatelské jméno a heslo jsem si vymyslel. Takto jsem
se zkusil připojit, ale nemohl navázat spojení se vzdáleným počítačem. Taky
jsem zkusil zadat uživatelské jméno a heslo, které používám ke stahování
pošty a jako doménu tiscali.cz, na kterém mám poštu, ale taky nefungovalo.
Můžete mi poradit? Z nápovědy jsem se taky dočetl, že můžu uživatelské jméno
Admin změnit na jiné. Zdraví Michal.