Re: Dotaz ohledně psaní malých a velkých písmen

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Září 19 21:46:58 CEST 2005

Zdravím,
já tu mám Windows Millenium, tedy také devítkovou řadu a toto se mi někdy
objeví už po startu systému, také nevím, čím to je.
Zkuste v takovém případě stisknout kombinaci kláves ctrl+CapsLock, Jaws by
měl říci "controll CapsLock Off", tedy že je CapsLock vypnutý a už by se
mělo vše zobrazovat normálně, mně to zabere.
Martin.
----- Original Message -----
From: "JUDr.B.Dohelský" <judr.dohelsky na quick.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, September 12, 2005 5:02 AM
Subject: Dotaz ohledně psaní malých a velkých písmen

Milí přátelé,
poslední dobou mám následující problém:
Používám operační systém Windows 98 Druhé vydání a když pracuji s textem,
například ve Wordu nebo Outooku, zobrazují se mi při zapnuté klávese Caps
Lock malá písmen a při vypnuté klávese Caps Lock veliká písmena. Tedy zcela
obráceně, než jak je tom běžně. Přitom ale Jaws při zapnuté klávese Caps
Lock reaguje normálně, tzn. že vše vyslovuje výrazněji. Nevíte, čím mohl
tento problém vzniknout?
Předem děkuji za případné rady a jsem s přátelským pozdravem
Bohouš