Dotaz ohledně psaní malých a velkých písmen

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Pondělí Září 12 05:02:33 CEST 2005

Milí přátelé,
poslední dobou mám následující problém:
Používám operační systém Windows 98 Druhé vydání a když pracuji s textem,
například ve Wordu nebo Outooku, zobrazují se mi při zapnuté klávese Caps
Lock malá písmen a při vypnuté klávese Caps Lock veliká písmena. Tedy zcela
obráceně, než jak je tom běžně. Přitom ale Jaws při zapnuté klávese Caps
Lock reaguje normálně, tzn. že vše vyslovuje výrazněji. Nevíte, čím mohl
tento problém vzniknout?
Předem děkuji za případné rady a jsem s přátelským pozdravem
Bohouš