délka celého cd

P. Partyka partyka na mujbox.cz
Neděle Září 18 14:37:40 CEST 2005

Zdánlivě triviální otázka, ale nepřišel jsem zatím jak rozumně např. ve
Winampu zjistit celkovou délku nahraného playlistu nebo audio cd. Podobně
ani ve Windows media player jsem tohle nenašel. Už jsem nad tím nějakou
chvilku přemýšlel a s některými na soukromo to probíral, abych se neptal v
konferenci na tuhle triviální otázku, ale nedopátral jsem se. Proto to hážu
sem. Možná ta informace bude dostupná zrakem a odečítač ji nedokáže
zachytit. Možná je dobrá nějaká ta zkratková klávesa, která tuhle informaci
vyhodí, jako např. délka samotné skladby je čitelná ve Winampu při stisku
ctrl-j - tam se následně dá editovat i čas, na který vás má program ve
skladbě přenést. Zdraví

P.Partyka, tel.608-100-608, mail PARTYKA na MUJBOX.CZ