Vytvoreniho sve ftp stranky

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Září 17 21:28:55 CEST 2005

  Ja hostujem na
www.pipni.cz
  kde je ale treba si kupit domenu. Ale hostovat mozete zdarma. Ziskate 500
Mb volneho miesta a moznost vytvarat vlastne subdomeny, ftp ucty, mailove
schranky uzivatelom, pricom vsetko bude mat adresu ...Vasa domena.cz (alebo
aku si kupite) Okrem toho viacere druhy databaz (vratane MySql) bez
obmedzenia, podpora PHP a co ja viem co este.

     S Kiss

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, September 17, 2005 7:29 PM
Subject: Re: Vytvoreniho sve ftp stranky

Dobrý večer. Vím, že můžu nahrávat své stránky na poskytovatele vebového
prostoru. Jeden můj kamarát má vytvořené ftp, které běží na jednom takovém
webu. Ale nejdřív se stejně zkusím připojit na svůj ftp server až se mi
podaří odblokovat port 21. Už jsem se na to ptal svého dodavatele modemu a
čekám na odpověď. Jinak nejvíc volného webového prostoru poskytuje asi
webzdarma. Nevím to jistě, zatím jsem se díval jen na tohoto poskytovatele a
pak ještě na Tiscali. Zdraví Michal.