Textova hra pod DOSem

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Září 17 21:21:11 CEST 2005

Milí Fandové,
vím, že to sem moc nepatří, ale nemám jinou možnost.
Nemá prosím někdo z vás textovou hru MMM? Běžela ještě pod DOS, byla krásná
a ještě nedávno jsem ji tu hrál i na Windowsí mašině, jde o hru, kde
procházíte zámkem, v němž figurují bytosti minulé i budoucí, jde v podstatě
o jakýsi výukový program, kde se formou této hry učíte psát příkazy, znalci
budou vědět:-).
Bývala na webu Textovky, ale tam ji nějak nevidím a na starém Braillnetu už
knihovna PC-Games také není, tedy já ji aspoň nenašel.
Googlil jsem googlil, nikoli málo a dostal pouze neplatné odkazy, na Seznamu
rovněž.
Pokud někdo hru máte, můžete mi ji poslat v příloze?
Díky moc, zdraví Martin.