Vytvoreniho sve ftp stranky

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Sobota Září 17 19:08:08 CEST 2005

Zdar, podle mě si můžeš vytvořit třeba html stránku na který budeš odkazovat
na soubory uložený na svym disku, kde máš puštený ftp server. Poskytovatelé
prostoru nenaabízí nikdy tolik místa, abys tam mohl normálně uploadnout více
souborů a poskytovat je ke stažení přes ftp.
 Takže varianta je jak jsem víše zmínil udělat stránku s odkazy na tvůj ftp
server běžící na lokálním disku.
Jediný problém u toho bude, že soubory půjdou stáhnout jenom když ti poběží
počítač a ftp server .
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, September 17, 2005 6:10 PM
Subject: Vytvoreniho sve ftp stranky

Ahoj fandové. Dá se vytvářet ftp stránka stejným způsobem, jako normální
html stránka? Když budu chtít mít svoje ftp na nějakém veřejném webu, který
poskytuje uživateli prostor pro webové stránky, musím tam nahrát svoji
vytvořenou stránku nebo je tam už nějaké přednastavené prázdné ftp a já můžu
už jen přidávat soubory? Zajímalo by mě, jestli je jednodušší vytváření ftp
nebo html stránky. Zdraví Michal.