Vytvoreniho sve ftp stranky

Sobota Září 17 18:48:39 CEST 2005

Ahoj Michale,
promiň, jestli tenhle mail vyzní drsně, ale trošku už mě štve, že se ptáš na
každou kravinu, v podstatě cokoliv Tě napadne dělat z internetem nebo s
počítačem, na to se zeptáš. Takhle to alespoň mně připadá. Nehledě na to, že
by sis měl přečíst nejdřív něco o ftp a http, aby se Ti nepletly pojmy. Ftp
je prostě file transfer protocol, takže to slouží pouze ke stahování dat,
to, co Ty myslíš, je normální htm nebo html stránka, která se právě umisťuje
na ftp hosting. Takže pokud budeš chtít si vytvořit stránku, musíš ji
nejdřív napsat a uložit ji na ftp. Pokud si uložíš něco na ftp, např. nějaké
soubory a klikneš na to v internet exploreru, tak by se teoreticky měla
zobrazit jakoby stránka s názvy souborů, ale taky to není vždy, protože
opravdu většinou tam bývá přednastavená stránka index.html nebo tak nějak a
na ní je něco vytvořené, já jsem takto např. měl  implicitní stránku u
telecomu na iol hostingu.
Takže prosím Tě, než se zeptáš na něco, příště si to rozmysli, trošku
nejdřív zagoogluj a pak teprve, pokud nenajdeš odpověď na internetu, zkus se
ptát tady. Velice se omlouvám všem, ale přijde mi, že se občas Míšo ptáš na
věci, které se dají opravdu běžně najít na internetu a dle mého ten internet
od toho je. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, September 17, 2005 6:10 PM
Subject: Vytvoreniho sve ftp stranky

Ahoj fandové. Dá se vytvářet ftp stránka stejným způsobem, jako normální
html stránka? Když budu chtít mít svoje ftp na nějakém veřejném webu, který
poskytuje uživateli prostor pro webové stránky, musím tam nahrát svoji
vytvořenou stránku nebo je tam už nějaké přednastavené prázdné ftp a já můžu
už jen přidávat soubory? Zajímalo by mě, jestli je jednodušší vytváření ftp
nebo html stránky. Zdraví Michal.

http://www.nod32.cz