Re[3: Problem s excelem a cisly

gp1 gp1 na nextra.sk
Pátek Září 16 15:18:13 CEST 2005

Ahoj fandovia
Aj zložité problémy sa dajú jednoducho obísť. Aby som sa nezdržoval
prepisovaním vlastností tabulky robím to nasledovne:
Na začiatok bunky klepnem najprv písmeno, napríklad "M" ako mobil a potom
kludne píšem číslo mobilu.
Pokial chcem vložiť vzorec, tak si ho najprv napíšem napríklad vo Worde či
Notepade a potom cez schránku prenesiem do príslušného políčka.
Netvrdím o tomto postupe, že je ten najsprávnejší, alebo najlepší, lenže to
funguje.
Prajem príjemný deň.
Peter

----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, September 16, 2005 2:29 PM
Subject: Re: Re[2]: Problem s excelem a cisly

Zdravim, nemam s tim praktickou zkusenost, ale nestacilo by misto dvou nul
pouzit standartni "+" - plus, coz je v telekomunikacich beznejsi a vice
zadouci, nez pouzivani pocatecnich nul? Treba sms na nektere site  s nulami
na zacatku vubec neodejdou a rada operatoru, kera funguje je prave pouziti
+.
s pozdravem Cs.