Vicestrankove obrazky - animace

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pátek Září 16 13:12:10 CEST 2005

Ahoj, Fandové,
mohl by mi prosím někdo poradit jako vytvořit animaci do souboru gif? Stačí
mi na to jen IrFanView? Rád bych,. aby stačil - nechci se učit nová
prostředí. Ale prý se to dobře dělá v Gimpu. Něco jsem našel i v IrFanView,
ale nemám s tím zkušenosti a tak bych požádal o upřesnění popisu. V
IrfanView je to Zobrazit - Vícestránkové obrázky, ale tam nemám formát gif.
Znamená to pokud půjdu tímto způsobem, tak musím mít už například screen
shoty uloženy třeba do jpg a pak je přidávat do výsledného formátu
vícestránkového souboru?
Je gif nejlepší nebo byste mi doporučili pro ukládání animací screen shotů
jiný formát
Děkuji. Miloš