Re: Ještě jednou rozdělování souborů

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Čtvrtek Září 15 03:17:26 CEST 2005

Zdravím!
Goldwave nemá omezení pro velikost souborů. Záleží jen na RAM paněti a na
rychlostipočítače nebo na trpělivosti při načítání do paněti.
Podle nne je výhodnější už při nahrávání např. z kazety nebo LP desky záznam
přerušovat a dělat rovnou krátké tracky. Pak jen na přesno oříznout začátky
a konce,popřípadě udělat fade out nebo i fade in, pak upravit
hlasitost,odšumit, popřípadě upravit výšky a basy a vypálit. Nebo ještě
předem převést do MP3. To vše se dá udělat v GoldWave hromadně.

Ale naopak si dám rád poradit, jak se dá úspěšně v Goldwave odšumovat nebo
vyčistit nahrávku jak píšete. Mi se to v tomto programu nepodařilo tak,
abych byl spokojený. Když tak napište na
m.habrnal na tiscali.cz
ať neotravujeme ostatní.
     M.H.

----- Original Message -----
From: "Martin Svátek" <joytearz na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 15, 2005 2:08 AM
Subject: Ještě jednou rozdělování souborů

Moc zdravím!

Omlouvám se, že znovu vytahuji ten problém ohledně rozdělování souboru,

ale pracuji v programu gold wave a objevil jsem způsob, jak dokonale

vyčistit nahrávku např z kazet.

Kdysi jsem wav soubory rozděloval pomocí záznamu zvuku, ale ten mi větší

soubor neotevře a tak bych se rád zeptal, jestli někdo nevíte, jak velké

soubory rozdělovat v gold wave programu.

Myslím, že Martin Beran kdysi psal, že to sice dá hodně zabrat, ale dá se

to, tak kdyby měl pro můj problém chviličku, budu moc rád, i když mi to

rozdělování asi dá dost práce.

Možná, že by pro můj problém byl řešením cool edit, ale nějakou free verzi

jsem nenašel, i když by to chtělo určitě víc času, který na internetu zatím

bohužel nemám.

Moc díky!

Martin

&#0;