Slovensky Wintalker voice

Peter Gombarik msp na chello.sk
Středa Září 14 09:12:42 CEST 2005

Servus,

Tak skusal som presne ten postup ako si popisoval, ale nic sa nestalo.
Jednoducho nikde som potom napriklad Gytu nevedel najst. Podarilo sa to
niekomu takto spravit?
P.

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk
-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Monday, September 12, 2005 7:10 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: Slovensky Wintalker voice

Ahoj,
ja odpoviem iba na prvú časť otázky. WinTalker voice je najlepšie úplne
odinštalovať a potom nainštalovať nanovo, toľko aspoň moje skúsenosti.
Inak cz a Sk verzia Wtv sa máličko odlišujú, napr. česká verzia Wtv má v
registroch toho viac ako slovenská, chýbajú tam aj niektoré súbory, takže
odporúčal by som ti Michal nasledujúci postup:
1. Stiahni si zo stránky:
www.tyflocomp.sk
wintalker voice, nechce sa mi teraz hľadať kde presne je, ale určite to tam
nájdeš.
To čo si stiahneš rozbaľ do nejakého adresára a archívy v ňom obsiahnuté,
t.j.
kubo.cab
miro.cab
gita.cab
marian.cab
rozbaľ napr. WinRarom. Získaš tak súbory wtv1sk až wtv4sk.dta. Tieto súbory
nakopíruj do adresára s aktuálne nainštalovaným WinTalker voice a po
reštarte sa ti tam normálne pridajú do zoznamu osôb a na aktuálnu inštaláciu
tvojho WinTalker voice nemusíš vôbec siahať.
s pozdravom Peťo