SUBORY PROGRAMU IMAGING

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Úterý Září 13 01:08:42 CEST 2005

Ahoj Peter!
To je velmi zaujímavé.
Zkoušel jsem to pod Win XP, ale nechtělo mi to chodit. Soubory jsem
kopíroval do System a Kodakimg do Windows. Nevím, kde jsem udělal chybu,
nebo to Win XP nebere. Zatím tady Win XP nemám, takže to nemohu znovu
vyzkoušet. Můžeš to ty vyzkoušet? Znám více lidí, kteří by to rádi pod Win
XP používali.
      Milan.

----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, September 12, 2005 12:38 PM
Subject: SUBORY PROGRAMU IMAGING

Ahoj Fandovia
Zrejme by to zaujímalo viacerých, tak to posielam do konferencie.
Spolu  so systémom Windows 98 dostávame jednoduchý editor fotografií, či
iných obrázkov z dielne KODAK.
Analýza súborov programu Imaging priniesla nasledovné výsledky, alebo, kde
to nájdeme:
C:\Windows
kodakimg.exe
C:\Windows\SYSTEM
IMGCMN.DLL
MSVCRT.DLL
OIFIL400.DLL
OIGFS400.DLL

Takže ak budeme mať všetky tieto súbory pokope v jednom adresári, alebo tam,
kde je otvorená cesta, program bude pracovať.
Prajem príjemný deň
Peter