Tallk?

Marek Salaba salaba na braillnet.cz
Pondělí Září 12 00:44:21 CEST 2005

Zdravim.

Jeste bych doplnil, ze ta ochrana proti kopirovani multimedialnich
souboru je v chytrych mobilech od Nokie az od urcitych novych verzi
firmwaru a je tam vylozene schvalne. Tato ochrana se nazyva DRM
(Digital Right Managment) a je tam na zaklade licencnich a patentnich
smluv. Format MIDI ma take nekdo patentovan.

Pokud to jine znacky telefonu nemaji, tak jen porusuji pravidla ktere
si bohuzel trh vytvoril.

S pozdravem MAREK SALABA

Původní zpráva "Tallk?" z 8.9.2005 10:18 od Michal Jungmann :