Proc se nespousti CD rom

Rostislav Sedláček sedros na braillnet.cz
Neděle Září 11 20:43:49 CEST 2005

Dobrý večer,
na diskovou jednotku se dostanu normálně, mohu i kopírovat s Cd, ale prostě se třeba nedá nainstalovat výukový program Anglického jazyka, i když jsem prováděl pokus zmíněný CD rom jsem si převedl do image a ve virtuální mechanice mi to sdělilo stejnou hlášku.
Rosťa.
  ----- Original Message -----
  From: P. Partyka
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, September 11, 2005 3:11 PM
  Subject: Re: Proc se nespousti CD rom

  Ta mechanika se nespouští kompletně, to znamená, že na ni nejde vstoupit ani
  jako na diskovou jednotku? Anebo se nespouští jen při vložení audio ced?
  Záleží totiž, jestli jste tam nedoinstalovával nějaký nový ovladač nebo
  program na přehrávání že by byl jiný, asi tam bych to hledal.
  zdraví

  P.Partyka, tel.608-100-608, mail PARTYKA na MUJBOX.CZ