Proc se nespousti CD rom

P. Partyka partyka na mujbox.cz
Neděle Září 11 15:11:26 CEST 2005

Ta mechanika se nespouští kompletně, to znamená, že na ni nejde vstoupit ani
jako na diskovou jednotku? Anebo se nespouští jen při vložení audio ced?
Záleží totiž, jestli jste tam nedoinstalovával nějaký nový ovladač nebo
program na přehrávání že by byl jiný, asi tam bych to hledal.
zdraví

P.Partyka, tel.608-100-608, mail PARTYKA na MUJBOX.CZ
----- Původní zpráva -----
Od: "Rostislav Sedláček" <sedros na braillnet.cz>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 11. září 2005 12:34
Předmět: Proc se nespousti CD rom

Zdravím,

stává se mi, taková věc s kterou si nevím rady, na PC na kterým bez problému
se spouštěli CD romy se začala objevovat zpráva, kterou najdete níže, kdyby
mně někdo poradil byl bych mu moc vděčný.

Rosťa.

Prostředí 16bitového systému Windows

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systémový soubor nelze použít v aplikacích
systému MS-DOS a Microsoft Windows.

Vybráním příkazu Zavřít ukončíte aplikaci.

Zavřít Přeskočit