DC se nekdy shrouti a pripojuje se na jiny hub nez ma

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Září 9 22:15:25 CEST 2005

Ahoj fandové. Potřeboval bych poradit s dvěma problémy u DC++. Když si
prohlížím třeba výsledky vyhledávání, tak mi někdy po chvíli naskočí chybová
hláška File has crashed a ještě něco written a jestli chci ten soubor
Exceptioninfo.txt uploadovat. Druhý problém se týká zase připojování na hub.
Když se připojuji na BESTOFALL, což je český hub, tak se to někdy přepojuje
na cizí třeba na polský hub. Nevíte, čím to může být? Prosím o radu u obou
problémů. DC mám snad nastaven správně, alespoň co se týče připojení, takže
nevím, co může u prvního problému způsobovat pád DC. Zdraví Michal.