Nemuzu zjistit pricinu nepripojeni Filezilly server na svoji IP adresu

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Září 8 19:50:48 CEST 2005

Ahoj fandové. Stále se mi nedaří připojit Filezillu server na svoji IP
adresu. Zkoušel jsem do prohlížeče napsat ftp://moje IP adresa, ale ukázalo
se chyba složky FTP, Windows se nemůže připojit na server a mám
zkontrolovat, jestli mám oprávnění tuto složku otvírat. Zadal jsem tam IP
adresu zjištěnou na jedné webové stránce. V konfiguraci Keria jsem u spojení
našel ještě jednu IP adresu, která taky byla z číselných hodnot. Myslím, že
to taky byla IP adresa pro připojení k internetu, protože za dvojtečkou bylo
net a www. Tu jsem taky zkoušel otevřít jako FTP stránku, ale stejná chyba,
jako u první, takže se mi stále daří s Filezillou serverem připojit jen na
127.0.0.1. Můžete mi poradit ještě nějaké řešení? Kde vůbec můžu zjistit,
jestli je port 21 povolen? Nenašel jsem to ani v konfiguraci Kerio. Nevíte,
jestli modem WELLASU8000-firma Asus má v sobě integrovaný Firewall? Tento
modem používám k připojování. Je to modem, který se připojuje pouze k
počítači a ne ještě do sítě. Ještě bych měl jeden dotaz. Jak si můžu někde
nastavit adresu svého FTP serveru vytvořeného přes Filezillu, např.
ftp.msuchy.cz? Za rady děkuji, zdraví Michal.