Re[4]: formát pcx

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Září 7 22:52:08 CEST 2005

Dobrý večer, jako každý software, který umí skenovat, i IrfanView
skenuje přes rozhraní ovladače Twain, je to položka Acquire v submenu
File. Co se týká not, je jedno, jakým programem se pořídí bitmapa.
Důležité je, jaký algoritmus ji poté zpracovává. Slyšel jsem něco o
programu Capela 2004, která by měla umět skenované noty nějak
ošetřit. Snad se to brzy dozvím. Mirek Vít