Filezilla server se nemuze pripojit

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Září 7 19:23:22 CEST 2005

Docela bych se divil, že Telecom neposkytuje veřejnou ip, protože expres
používám a ip mám.
. Možná myslíte, že neposkytuje statickou ip, to je pravda, ale to lze
vyřešit zaregistrováním se na
www.no-ip.com
Tam si zaregistrujete virtuální doménu a stáhnete malý prográmek, který vždy
zkontroluje ip a updatuje jí na vaši doménu.

----- Original Message -----
From: "Ladislav Kubeček" <Kubecek na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, September 07, 2005 5:23 PM
Subject: Re: Filezilla server se nemuze pripojit

Srdečně zdravím!!!

Mám fileziullu teprve nedávno staženou a obracím se s dotazem:
Co mám udělat, aby ti, kteří si budou chtít stáhnout nějaké ty soubory z mé
mašiny, když nemám veřejnou ipadresu?
Používám adsl od českého telecomu a ten veřejné ip adresy poskytuje se
službou broadband, která je namně poněkud dražší.
Mám internetexpres a tamj se ipadresa neposkytuje.
Moc díky za radu.
Zdraví
     Láďa.